FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Linduś
14-01-2016, 17:11
Przygotowania do KJS
Autor Wiadomość
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 03-02-2016, 10:04   
   Bolid: CC 1.2 16v


barkor napisał/a:
Sam się przymierzam do swapa z 1.2 8V na 1.4, bo u mnie w rallysprintach jest klasa do 1.4 właśnie :wink:


wierz mi ze jak 1.4 to taniej wyjdzie Tobie zakup Civic'a 1.4.

Żeby CC/SC jeździło po zakrętach tak jak seryjny Civic to musisz wydać sporo pieniędzy na zawias...

Wyścig zbrojeń jest tak spory że ja np. zrezygnowałem z tej zabawy Fiatem. Postawiłem na "fun to drive" i raczej jeżdzenie żeby nie być "ślamazarną ofiara" za kółkiem na drodze publicznej.
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 03-02-2016, 12:48   
   Bolid: Seicento


Masz trochę racji jest drogo i to na tyle że drugi raz bym Fiata nie kupił (kupiłem tylko ze względu na koszta), jeździłem mocnym civem 1.6 2 lata który kochał moje pieniądze i naprawy...
Więc postawiłem na Fiata ale szczerze mówiąc nie są to koszta o jakich myślałem (chociaż nie jest źle w porównaniu do H) ale jazda już inna.. chociaż strasznie podoba mi się czasami wydaje mi się ze lece szybciej w szykanach niż H :)
 
 
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 03-02-2016, 13:41   
   Bolid: CC 1.2 16v


kubasfn napisał/a:
Masz trochę racji jest drogo i to na tyle że drugi raz bym Fiata nie kupił (kupiłem tylko ze względu na koszta), jeździłem mocnym civem 1.6 2 lata który kochał moje pieniądze i naprawy...
Więc postawiłem na Fiata ale szczerze mówiąc nie są to koszta o jakich myślałem (chociaż nie jest źle w porównaniu do H) ale jazda już inna.. chociaż strasznie podoba mi się czasami wydaje mi się ze lece szybciej w szykanach niż H :)


"Podstawowe" wyposażenie rajdówki takie jak zawieszenie, fotele,pasy, klatka w przypadku Hondy, Fiata czy BMW są niemal takie same.
Róznice zaczynają się w :
- koszcie opon semi slick, nowe [najdroższe 13 równiez dlatego ze szybko schodza małe kółka]
- szpery Honda -> torsen dośc tani a efekt jest, BMW koszt 2 tyś, Fiat nówka to minimum 4 tyś
- mocy ikoszcie jej uzyskania BMW ma w standarcie 140 Km 1.8 , 2.5 190 KM wzwyż... Honda 1.4 90 KM tanim kosztem wzrost do 105 KM, Fiat 1.1 ma 55KM wzwyz to koszty,koszty...

Ja swoim BMW tez w klasie nie powalcze z kolegami którzy pomontowali M3 lub kompresory ale widać że wystarczy mieć zdrowe 1.8 is + opona i ustawiony odpowiedni zawias [mały koszt] aby walczyć nawet z 4x4 Evo, Impreza.

ot takie obliczenia dające trochę do myślenia jak się nie ma budżetu 30 tyś+
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 03-02-2016, 15:31   
   Bolid: Seicento


Zgadza się i większa dostępność do Hondy wszelkich rzeczy :)

A jeśli chodzi o bmw 18is (e30) świetny sprzęt :) (mocno nad nim myślałem/myślę)

Mocy to nie ma co porównywać trzeba by było przeliczyć do masy :)
Swoim 1.2 na skrzynce 6 ze startu (tak do 100-120) objechałem wiele mocnych fur a a przyspieszenie jest najważniejsze w kjs itp :)
 
 
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 03-02-2016, 18:56   
   Bolid: CC 1.2 16v


kubasfn napisał/a:
Zgadza się i większa dostępność do Hondy wszelkich rzeczy :)

A jeśli chodzi o bmw 18is (e30) świetny sprzęt :) (mocno nad nim myślałem/myślę)

Mocy to nie ma co porównywać trzeba by było przeliczyć do masy :)
Swoim 1.2 na skrzynce 6 ze startu (tak do 100-120) objechałem wiele mocnych fur a a przyspieszenie jest najważniejsze w kjs itp :)


Ja mam [a właściwie miałem] 325, IS'a chciałem kupić w oryginale żeby zrobić według homologacji do 2 ligi ale się nie trafił.

Fiat 1.2 z krótką skrzynią jest fajny ale jak dochodziłem do limitów w zakrętach gdzie każdą byle Hondą 1.4 jechało się tak że w środku można było jeść kanapki to się przestało mijać z celem. Ograniczeniem jest także region gdzie są imprezy gdzie dopuszczane są opony tylko z "E" a w takich głównie jeździłem. To także sporo ogranicza faktyczne możliwości bolidu.

Fiat jest dobry do nauki i nie bójmy się tego sformułować wprost : "rozbijania się] przy tej nauce. jednak na dłuższą metę nie warto w to inwestować powyżej sumy 10 tyś według mnie. Tak więc uczcie się na cudzych błędach :smile:
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 03-02-2016, 19:04   
   Bolid: Seicento S


A powiedzcie mi czy różni sie zawieszenie silnika 1.1 mpi od 1.2 16.V .
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 03-02-2016, 21:42   
   Bolid: Seicento


nosferatu napisał/a:
kubasfn napisał/a:
Zgadza się i większa dostępność do Hondy wszelkich rzeczy :)

A jeśli chodzi o bmw 18is (e30) świetny sprzęt :) (mocno nad nim myślałem/myślę)

Mocy to nie ma co porównywać trzeba by było przeliczyć do masy :)
Swoim 1.2 na skrzynce 6 ze startu (tak do 100-120) objechałem wiele mocnych fur a a przyspieszenie jest najważniejsze w kjs itp :)


Ja mam [a właściwie miałem] 325, IS'a chciałem kupić w oryginale żeby zrobić według homologacji do 2 ligi ale się nie trafił.

Fiat 1.2 z krótką skrzynią jest fajny ale jak dochodziłem do limitów w zakrętach gdzie każdą byle Hondą 1.4 jechało się tak że w środku można było jeść kanapki to się przestało mijać z celem. Ograniczeniem jest także region gdzie są imprezy gdzie dopuszczane są opony tylko z "E" a w takich głównie jeździłem. To także sporo ogranicza faktyczne możliwości bolidu.

Fiat jest dobry do nauki i nie bójmy się tego sformułować wprost : "rozbijania się] przy tej nauce. jednak na dłuższą metę nie warto w to inwestować powyżej sumy 10 tyś według mnie. Tak więc uczcie się na cudzych błędach :smile:



Czy tak jest zobaczymy w moim przypadku po kilku rundach i porównaniu z Hondą :D
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 04-02-2016, 00:55   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


SzerszeńKJS napisał/a:
A powiedzcie mi czy różni sie zawieszenie silnika 1.1 mpi od 1.2 16.V .


Niczym, 16v montujesz na łapie z Mpi.
_________________

 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 04-02-2016, 13:49   
   Bolid: Seicento S


czyli rozumiem że zostaje tylko założenie wiązki elektrycznej ?
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 06-02-2016, 22:36   
   Bolid: Seicento S


Wybiera sie ktos z forum 20 lutego na miedzianke ?
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-02-2016, 22:09   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Coś do 1.1 na mokro lub zimno:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5977617700
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 09-02-2016, 14:37   
   Bolid: Seicento S


ja jak narazie będę docierał używane opony do póki nie zrobię zawieszenia .
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 09-02-2016, 15:49   
   Bolid: Seicento S


nie wiecie czy w Kielcach utwardzają gdzieś amorki ?

co myślicie stosunkowo tanio do innych


http://amortyzatorykrosno...,c56,p1,pl.html

http://amortyzatorykrosno...,c56,p2,pl.html
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 09-02-2016, 17:01   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


SzerszeńKJS napisał/a:
nie wiecie czy w Kielcach utwardzają gdzieś amorki ?

co myślicie stosunkowo tanio do innych


http://amortyzatorykrosno...,c56,p1,pl.html

http://amortyzatorykrosno...,c56,p2,pl.html


Ja kupiłem przednie właśnie z tej stronki. Mogę polecić.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-02-2016, 19:15   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


O PZM'ach w ostatnim czasie było na forum sporo więc nie ma sensu pisać kolejny raz :P Jeśli będziesz jeździć tylko po torze w Kielcach to będziesz zadowolony.
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum