FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegów
Autor Wiadomość
bme 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-12-2015, 19:18   Skrzynia biegów
   Bolid: Seicento


Witam Szanownych kolegów.

Jak widać po profilu jestem tu nowy, więc proszę o trochę wyrozumiałości, jestem amatorem, jakąś wiedzę podstawową posiadam ale bez rewelacji, co wyjdzie później:)

Nie jestem pewien do końca czy w dobrym miejscu umieściłem temat, jeśli nie to proszę Moda o przeniesienie w odpowiednie miejsce.

Do rzeczy, ostatnimi czasy zakupiłem Sejka, służy on do przemieszania się do pracy po mieście, ale nie do końca. Od dawna chciałem kupić jakieś auto, trochę przy nim podłubać i wykorzystać do 'pojeżdzawek' i jakiś amatorskich kjs. Założyłem sobie że będę go stopniowo, przerabiał ulepszał itd. A więc tak, mam Seja 2001r 1.1b w dowodzie wbity Sporting, 55km.

Ogólnie sam silnik jest w dobrym stanie i nie chcę na razie robić swapa tylko jeździć na tym, kwestia jest skrzyni biegów ponieważ obecna w najbliższym czasie będzie do wymiany bo się kończy i teraz mam dylemat, pytanie do Was i jakąś rade, czy szukać odpowiednika tej skrzyni którą mam czy może proponujecie jakieś inne rozwiązanie? Czy w ogóle opłaca się szukać czegoś innego? Zaznaczam że nadal będzie robił 10-20km dziennie po mieście a w weekendy pojeżdzawki :) Wiem że powinienem zacząć od innych modów ale to kwalifikuje się już do wymiany więc chce od razu to zrobić, żeby np za pół roku nie dłubać znowu tego samego :)

PS. Chce jeszcze od razu zamontować obrotomierz i zegar od temperatury bo bez tego czuje się jak bez ręki:D macie jakiś sprawdzonych producentów?
 
 
Adi95 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 38
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-12-2015, 21:45   
   Bolid: Seicento 1.1