Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek |
Autor |
Wiadomość |
seicento_abarth
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 8 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 13-03-2012, 19:29
Bolid: abarth 1,1--->1,2 MPI |
|
|
A może się ktoś wypowiedzieć na temat MTS-ów? Bo szczerze to nie chce mi się kombinować z przeróbkami amortyzatorów (skracaniem), a krosno wszyscy piszą że to beton, auto jest do codziennej jazdy. Może ktoś jeździ na MTS-ach, to niech opisze swoje spostrzeżenia. Czy dobrze tłumią, jak bardzo są twarde, no i jak z trwałością tego zawiasu, bo niby to made in EU... ale wiecie jak to jest... |
|
|
|
 |
piotreklodz
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:45
Bolid: sc 1.2 8v |
|
|
Mts i codzienna jazda to bardziej dział tuning niż mot-sport.
Nigdy nic dobrego o tym nie słyszałem, lepiej wydać kasę na porządną "serię" |
|
|
|
 |
MrJasiek85
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Mar 2012 Posty: 1 Skąd: Duszniki Zdr.
|
Wysłany: 14-03-2012, 16:07
Bolid: seicento sporting |
|
|
Mam pytanie:)
Zaczynam przygode z kjs-ami, i jak to zwykle bywa nie mam zabardzo kasy do wydania.
Chcem zmienic zawieche w moim seju, ale na b6 to mnie chyba nie stac.
Widzialem tez jakes zawieszenie MTS.
Co wy o tym myslicie?
Bo ja nie mam pojecia co z tym zrobic, moze macie jakas inna alternatywe ze nie duze pieniadze, tak do 1000zl.
Prosze o pomoc:) |
|
|
|
 |
seicento_abarth
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 8 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 14-03-2012, 16:08
Bolid: abarth 1,1--->1,2 MPI |
|
|
Ale jaka porządna seria wytrzyma obniżenie -70? |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-03-2012, 18:27
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
seicento_abarth napisał/a: | Ale jaka porządna seria wytrzyma obniżenie -70? | Bilstein b8
A generalnie, akurat tobie bym radził nieco dźwignąć czerwonkę i w zawias kupić coś 'dla ludu'. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
piotreklodz
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 14-03-2012, 18:38
Bolid: sc 1.2 8v |
|
|
A czemu ma służyć to obniżenie -70
Co do mts, jeśli to cos co na allegro nazywają "sportowe zawieszenie" jest tansze i to sporo niż jakaś seria to sami sobie pomyślcie ile może być warte. |
|
|
|
 |
seicento_abarth
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 8 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 14-03-2012, 19:35
Bolid: abarth 1,1--->1,2 MPI |
|
|
Marcin czemu piszesz że dźwignąć? Ja albo zostaję tak jak jest, albo tak jak pisałem wcześniej opuszczam go jeszcze o 2-3cm, ale muszę już myśleć nad amorkami, bo te co mam to już masakra... |
|
|
|
 |
Nevada
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2012, 14:56
Bolid: Civic |
|
|
ar2rek napisał/a: | Co masz na mysli mowiac amortyzator słabo trzyma? |
Mam na myśli że np. na dziurawym asfalcie jak się szybko napada na dziury to wybija autko, amor nie ma siły stłumić powrotu sprężyny. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-03-2012, 21:05
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
seicento_abarth napisał/a: | Marcin czemu piszesz że dźwignąć? Ja albo zostaję tak jak jest, albo tak jak pisałem wcześniej opuszczam go jeszcze o 2-3cm, ale muszę już myśleć nad amorkami, bo te co mam to już masakra... | Z racji położenia geograficznego i tras jakie robisz. Nie masz auta na week tylko na codzienne przemieszczanie się. Jest położony dość mocno, potrzeba nowych amorów a nie chcesz kasy wydawać ani za dużo ani też na byle co. Ciężko kompromis znaleźć przy takich założeniach. Zostają ci PZM ale sądzę że przy twoich przebiegach to zbyt długo nie wytrzymasz tej twardości na co dzień. Seria z pewnością wybije się w przeciągu kilku miesięcy. Ciężko coś dobrać żeby w żadną stronę 'nie bolało' |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-03-2012, 21:58
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
piotreklodz napisał/a: | A czemu ma służyć to obniżenie -70
Co do mts, jeśli to cos co na allegro nazywają "sportowe zawieszenie" jest tansze i to sporo niż jakaś seria to sami sobie pomyślcie ile może być warte. |
Kolego, a czego Ty się spodziewasz do samochodu, który jest teraz średnio wart ok. 5 tys. zł? Jeśli bardzo chcesz, to jest w necie jedno zawieszenie Ohlins-a ale za 10 tys. za komplet i to używane, proszę bardzo:D ewentualnie dorabiaj sobie u rzemieślników wszystko pod własne auto, też Cię nie mało wyniesie taka zabawa |
|
|
|
 |
piotreklodz
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 18-03-2012, 23:28
Bolid: sc 1.2 8v |
|
|
Ja się niczego nie spodziewam, ja zawieszenia nie szukam bo je mam.
Tani coś ten Ohlins
Jak powinno pracować zawieszenie i które się do czego nadaję wiem, może nie tak wspaniale jak ty dedek, ale pewnie wszystko przede mną.
Bynajmniej nie robię burdelu w wątku, który z założenia jest o przygotowaniu sejtka do sportu. |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-03-2012, 14:27
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
-70 ?? Twardy zawodnik z Ciebie. Ja mam -40 i poobijaną michę na naszych wspaniałych drogach. O cyrkach z przejeżdżaniem przez progi zwalniające nawet nie wspomnę. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
krzychu918
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1 Skąd: C-n
|
Wysłany: 10-04-2012, 18:06
Bolid: Sc 1.1 N0 |
|
|
A ja mam pytanie gdzie można kupić amorki bilstein b6 sport na gwincie lub krosno pzm-1?
Na allegro niema, inne stronki też przeszukałem i nic nie mogę znaleźć.
Pomożecie? |
|
|
|
 |
michalby
nówka sztuka ;)
Wiek: 42 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 1 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19-04-2012, 11:29
Bolid: fiat sc |
|
|
witam
a co sadzicie o takim polaczeniu krosno pzm-1 + springi jamex-a pisza ze obnizenie do serii jest -35mm jak to bedzie latac w kjs-owych warunkach czyli troche szutru brudnego asfaltu i betonu
pozdrawiam |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2012, 15:16
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Moim zdaniem lekko za twardo ale co kto lubi. Przy krośnie warto wcześniej obspawać tylną belkę bo potrafi wyrwać mocowanie amortyzatora. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
|