Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek |
Autor |
Wiadomość |
ghul0
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Cieszyn/Wrocław
|
Wysłany: 24-04-2012, 19:31
Bolid: SC Sporting |
|
|
zastanawiam się nad kupnem amorków Koni Sport, mam pytanie czy ktoś miał z nimi do czynienia i jak się sprawują do kja, super sprintgów, a przy okazji, czy trudno jest je sobie dobrze regulować? |
_________________ Zapraszam:
Młynek Rally Team na Facebooku
Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
woytek9
nówka sztuka ;)
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 44 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 24-04-2012, 19:41
Bolid: całkiem szybka vanna |
|
|
ja mam z nimi do czynienia od dłuższego czsu i jestem zadowolony w 100%. Przód regul;uje się bardzo prosto, wystarczy podnieść maskę i masz regulację pod ręką, do regulacji tyłu trzeba odkręcić amor od wahacza. Optymalne ustawienie szybko złapiesz. Bardzo fajne jest to że można szybko zmienić harakterystykę zawieszenia np. jak masz podzielony kjs na odcinek szutrowy z dziurami i taki asfaltowy.... |
_________________ www.autotek.pl
ewyciagarki.eu |
|
|
|
 |
radek_czb
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-05-2012, 11:08
Bolid: Cinquecento 1.1 |
|
|
Panowie a co myślicie o takim zawieszeniu? KYB EXEL-G do tego sprężyny -35/40 Jamex czy coś takiego? |
_________________ Bo Rajdy To Nasza Pasja
 |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2012, 18:51
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
radek_czb napisał/a: | Panowie a co myślicie o takim zawieszeniu? KYB EXEL-G do tego sprężyny -35/40 Jamex czy coś takiego? |
Kolego, takie pytanie było zadawane na forum dziesiątki razy, poszukaj a dowiesz się o wiele więcej. A jak już zadałeś to pytanie to odpowiem prostu, że taka konfiguracja jest często stosowana, jednak poczytaj po różne są opinie.[/list] |
|
|
|
 |
chojnik
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 11-05-2012, 07:55
Bolid: SCS |
|
|
Jak dla mnie Excelg troche za miekkie są, no ale w tej cenie może być.... na początek. |
|
|
|
 |
chodek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 22 Skąd: Przasnysz/Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2012, 17:11
Bolid: PEUGEOT 307/SC 1.2 16V |
|
|
A Krosno + Eibach -40 ? |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-05-2012, 18:35
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Krosno jest beton. Jak chcesz autem śmigać cywilnie to koniecznie obspawaj dodatkowo mocowania amortyzatora na belce bo potrafi się wyrwać. Ot polskie drogi |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
chodek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 22 Skąd: Przasnysz/Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2012, 23:01
Bolid: PEUGEOT 307/SC 1.2 16V |
|
|
Kayaba za miękka, Krosno za twarde, bilstein za drogi, weź tu znajdz zawieszenie |
|
|
|
 |
piotreklodz
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 12-05-2012, 09:05
Bolid: sc 1.2 8v |
|
|
Sachs gazowy nie jest bardzo drogi... |
|
|
|
 |
$iwy
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 34 Skąd: OPR
|
Wysłany: 13-05-2012, 19:34
Bolid: CCS |
|
|
Ja mam w CC na eibach monroe reflex i jest fajnie. |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 14-05-2012, 17:48
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Co myślicie o połączeniu sprężyn z seryjnymi amortyzatorami ? Auto do KJS ,dziurawych KJS http://www.racingfactory....cento-id-1.html |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-05-2012, 21:49
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Nie możesz zostawić seryjnych bo jeśli auto obniżysz o 30mm to o tyle musisz skrócić amortyzatory bo tłoczek pracuje nie tam gdzie przewidziano. Ja na Eibach -40 + seryjnych amorach przejechałem 1 kjs i nie było co ratować. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-05-2012, 22:45
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Wszyscy to lubią B6 ale mało kogo stać na nie
Nie znam tych MTS i nie znam nikogo żeby popytać a chętnie bym się zapoznał z opinią jak się w walce sprawują. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
piotreklodz
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 16-05-2012, 02:17
Bolid: sc 1.2 8v |
|
|
MTS do jazdy sportowej nie daje rady - to są zwykłe tuningowe gadżety - opinia ludzi którzy na nich jeździli 2-3 lata temu.
Seryjny amor (pomijając jego trwałość) nie utrzyma sportowej sprężyny klasy eibach, chyba że mówimy o jakiś jamexach. Było już nie raz o tym, na wielu forach.
Ja w 900tce miałem na przodzie sachsy+jamexy+gumowe "pierścienie" w miarę potrzeby i ten zestaw naprawdę dawał radę mimo że każdy woli tjunngowe chińskie badziewie i jeździ do dziś z tego co wiem (od 2008roku ).
Gdzieś na jutjubie powinny być jeszcze filmiki na których widać jak to trzyma, jeśli ktoś zainteresowany to pisać na priv. |
|
|
|
 |
|