FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek
Autor Wiadomość
zacho 
Bywalec

Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 28-08-2012, 16:20   
   Bolid: Seicento 16v


No ale autem jeżdżę prawie co dziennie, i pewnie to się przełoży na zużycie opon itd.
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
Nevada 
nówka sztuka ;)

Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-08-2012, 09:34   
   Bolid: Civic


Ja też jeżdże nim na codzień, zużycie pewnie marginalnie się zwiększy, ale bez przesady.
 
 
Bu_eK 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 1
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-09-2012, 11:06   
   Bolid: Seicento 1.2 8v


Witam,
Mam pytanie odnośnie zestawu Eibach prokit + PZM-1:
Skoro amortyzatory przednie jak i tylne są krótsze o ok 60 mm a obniżenie sprężyn wynosi 30 mm czy nie powinienem przyciąć tylnej sprężyn? Mam dziwne wrażenie jakby tył był maksymalnie usztywniony a amortyzatory prawie wcale nie pracowały będąc naciągnięte przez sprężyny biorąc pod uwagę znikomą siłą wagi pojazdu na tylną oś
Czy amortyzator nie zużyje się zbyt wcześnie?
/ No chyba że taki są uroki tych amortyzatorów :D
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 13-10-2012, 16:52   
   Bolid: Seicento 16v


Jeszcze jedno pytanko :) Wymieniłem zawieszenie KYB+Eibach 30/30.
Założyłem na to nowe seryjne odboje i osłony. Po jednym KJS odboje i osłony rozwalone,zmiażdzone, porozrywane . Czy to wina tego,że odboje są seryjne ? Jakie powinienem zastosować do tego zawieszenia ? Albo co może być przyczyną zaistniałej sytuacji ? ;)
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 15-10-2012, 20:58   
   Bolid: Seicento 16v


Jest ktoś w stanie podpowiedzieć coś w tej sprawie ? PILNE !
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Pomógł: 37 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 15-10-2012, 21:04   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Ja przy -35, mam odcięte na przodzie wąskie bałwanki, a z tyłu zostawiłem całe. Odboje były fabryczne.
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 16-10-2012, 18:26   
   Bolid: Seicento 16v


A nie ma jakiegoś zamiennika krótszego ?
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Pomógł: 37 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 16-10-2012, 18:38   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Pasują od Uno i chyba Punto, kupujesz i skracasz ile potrzebujesz.
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
karoleks31 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 14
Skąd: Wawa
Wysłany: 07-02-2013, 18:15   
   Bolid: Fiat seicento


ja polecam ohlins reiger albo proflex xD
 
 
kikosz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-02-2013, 10:03   
   Bolid: Seicento


Koledzy! Bardzo mało piszecie o zawieszeniu KONI Sport z możliwością regulacji twardości. Jak byście ocenili to zawieszenie w konfrontacji z Bilsteinem B6?
 
 
Nevada 
nówka sztuka ;)

Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-02-2013, 10:15   
   Bolid: Civic


Bilstein B6 jest lepszy- to najkrócej.
Porównaj wygląd przednich amortyzatorów- to ci wiele rozjaśni.

Bil to sportowy amor, wytrzymalszy, można go serwisować i ustawiać charakterystykę wg. preferencji, przerobić na gwint, itp.
Koni jest bardziej delikatne, mocniej skatowane podda się i zacznie ciec.
 
 
kikosz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-02-2013, 10:23   
   Bolid: Seicento


Dziękuję za pomoc! A powiedz mi jeszcze , bo nie jeden raz już się spotkałem z bilsteinem b6 na grubej lub cienkiej ladze . Jaka jest między nimi różnica?
 
 
młody85 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 44
Skąd: Knurów
Wysłany: 12-03-2013, 00:11   
   Bolid: czerwony sportaś


kyb to jest ten amorek?
http://kayaba.istore.pl/p...szt-kayaba.html

springi eibach pro kit -30
bo znalazłem coś takiego ale nie wiem czy sie nadaje
http://allegro.pl/sportow...3041290813.html
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 12-03-2013, 22:05   
   Bolid: Czarny Abarth


kikosz napisał/a:
Dziękuję za pomoc! A powiedz mi jeszcze , bo nie jeden raz już się spotkałem z bilsteinem b6 na grubej lub cienkiej ladze . Jaka jest między nimi różnica?


Na cienkim nie są ustawialne i regenerowywalne. Jak sie zużyje to śmietnik.
Jakiś czas temu byłem w Zerkopolu i koleś mi mówił że są też na cienkim tłoczysku B6, ale z nimi nic sie juz nie da zrobić.
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 12-03-2013, 22:09   
   Bolid: Czarny Abarth


młody85 napisał/a:
kyb to jest ten amorek?
http://kayaba.istore.pl/p...szt-kayaba.html

Tak to to. Nie kupuj bo nie warto. No chyba że do jazdy na co dzień to jeszcze jak Cie mogę.

springi eibach pro kit -30
bo znalazłem coś takiego ale nie wiem czy sie nadaje
http://allegro.pl/sportow...3041290813.html


http://allegro.pl/sprezyn...3083402795.html to jest Eibach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum