FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
TANIE OC
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Rejestracja
Zaloguj
FORUM SEICENTO Strona Główna
Seicento
»
Warsztat - tylko silniki 16V
Ostatni post
Sprzęgło ciężko chodzi po swapie
(1)
Ostatni post
alternator
(7)
Pytań kilka odnośnie 1.2 16v i LPG.
(0)
Ostatni post
swap z mpi na 1.4 16v
(5)
Ostatni post
Powrót paliwa.
(27)
Ostatni post
Rozładowujący się akumulator
(8)
Ostatni post
Silnik 1.2 16v a osprzęt
(5)
Ostatni post
Poszerzone kanały dolotowe a uszczelka.
(3)
Ostatni post
1.2 16V - nierówna praca, przerywanie, gaśnięcie, check
(4)
Ostatni post
Fiat CODE
(7)
Ostatni post
Kopci
(43)
Ostatni post
Nie odpala po swapie. 1.2 16v
(6)
Ostatni post
Koło zamachowe 1.2 16v
(23)
Ostatni post
Wężyk podciśnienia z serwa.
(20)
Ostatni post
Problem 1.4
(5)
Ostatni post
Trzyma wysokie obroty.
(5)
Ostatni post
1.2 16v - od czego?
(13)
Ostatni post
SWAP 1.1 mpi na 1.2 16v z Punto I
(71)
Ostatni post
1.2 sportowe wałki & mody
(14)
Ostatni post
1.4 16v z pandy do seja?
(11)
Ostatni post
Alternator 1.2 16v
(9)
Ostatni post
krokowiec 16v??
(6)
Ostatni post
problem z 1.4 16v
(14)
Ostatni post
Jak rozpoznac czy 16v jest na boschu czy MM?
(9)
Ostatni post
Głowica 1.2 16v, a głowica 1.4 16v ??
(7)
Ostatni post
Problem z odpalaniem 1.2 16V
(14)
Ostatni post
1,2 16v
(2)
Ostatni post
Seicento 1.4 16v
(4)
Ostatni post
Kat zapłonu 1.4 16v
(7)
Ostatni post
Jakie łapy przy swapie 900 na 1.2 16v
(11)
1
-
2
...
109
-
110
-
111
...
271
-
272
Powered by
phpBB
modified by
Przemo
© 2003 phpBB Group -
Mapa Forum