Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek |
Autor |
Wiadomość |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 28-08-2012, 16:20
Bolid: Seicento 16v |
|
|
No ale autem jeżdżę prawie co dziennie, i pewnie to się przełoży na zużycie opon itd. |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
Nevada
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-08-2012, 09:34
Bolid: Civic |
|
|
Ja też jeżdże nim na codzień, zużycie pewnie marginalnie się zwiększy, ale bez przesady. |
|
|
|
 |
Bu_eK
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 1 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 26-09-2012, 11:06
Bolid: Seicento 1.2 8v |
|
|
Witam,
Mam pytanie odnośnie zestawu Eibach prokit + PZM-1:
Skoro amortyzatory przednie jak i tylne są krótsze o ok 60 mm a obniżenie sprężyn wynosi 30 mm czy nie powinienem przyciąć tylnej sprężyn? Mam dziwne wrażenie jakby tył był maksymalnie usztywniony a amortyzatory prawie wcale nie pracowały będąc naciągnięte przez sprężyny biorąc pod uwagę znikomą siłą wagi pojazdu na tylną oś
Czy amortyzator nie zużyje się zbyt wcześnie?
/ No chyba że taki są uroki tych amortyzatorów |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 13-10-2012, 16:52
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Jeszcze jedno pytanko Wymieniłem zawieszenie KYB+Eibach 30/30.
Założyłem na to nowe seryjne odboje i osłony. Po jednym KJS odboje i osłony rozwalone,zmiażdzone, porozrywane . Czy to wina tego,że odboje są seryjne ? Jakie powinienem zastosować do tego zawieszenia ? Albo co może być przyczyną zaistniałej sytuacji ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 15-10-2012, 20:58
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Jest ktoś w stanie podpowiedzieć coś w tej sprawie ? PILNE ! |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Pomógł: 37 razy Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:04
Bolid: FIAT Seicento MPI |
|
|
Ja przy -35, mam odcięte na przodzie wąskie bałwanki, a z tyłu zostawiłem całe. Odboje były fabryczne. |
_________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 16-10-2012, 18:26
Bolid: Seicento 16v |
|
|
A nie ma jakiegoś zamiennika krótszego ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Pomógł: 37 razy Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
Wysłany: 16-10-2012, 18:38
Bolid: FIAT Seicento MPI |
|
|
Pasują od Uno i chyba Punto, kupujesz i skracasz ile potrzebujesz. |
_________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy |
|
|
|
 |
karoleks31
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2013 Posty: 14 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 07-02-2013, 18:15
Bolid: Fiat seicento |
|
|
ja polecam ohlins reiger albo proflex xD |
|
|
|
 |
kikosz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-02-2013, 10:03
Bolid: Seicento |
|
|
Koledzy! Bardzo mało piszecie o zawieszeniu KONI Sport z możliwością regulacji twardości. Jak byście ocenili to zawieszenie w konfrontacji z Bilsteinem B6? |
|
|
|
 |
Nevada
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-02-2013, 10:15
Bolid: Civic |
|
|
Bilstein B6 jest lepszy- to najkrócej.
Porównaj wygląd przednich amortyzatorów- to ci wiele rozjaśni.
Bil to sportowy amor, wytrzymalszy, można go serwisować i ustawiać charakterystykę wg. preferencji, przerobić na gwint, itp.
Koni jest bardziej delikatne, mocniej skatowane podda się i zacznie ciec. |
|
|
|
 |
kikosz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-02-2013, 10:23
Bolid: Seicento |
|
|
Dziękuję za pomoc! A powiedz mi jeszcze , bo nie jeden raz już się spotkałem z bilsteinem b6 na grubej lub cienkiej ladze . Jaka jest między nimi różnica? |
|
|
|
 |
młody85
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 44 Skąd: Knurów
|
|
|
|
 |
ar2rek
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
Wysłany: 12-03-2013, 22:05
Bolid: Czarny Abarth |
|
|
kikosz napisał/a: | Dziękuję za pomoc! A powiedz mi jeszcze , bo nie jeden raz już się spotkałem z bilsteinem b6 na grubej lub cienkiej ladze . Jaka jest między nimi różnica? |
Na cienkim nie są ustawialne i regenerowywalne. Jak sie zużyje to śmietnik.
Jakiś czas temu byłem w Zerkopolu i koleś mi mówił że są też na cienkim tłoczysku B6, ale z nimi nic sie juz nie da zrobić. |
|
|
|
 |
ar2rek
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
|
|
|
 |
|