Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek |
Autor |
Wiadomość |
kszy
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 5 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 20-07-2012, 13:58
Bolid: Seicento Sporting 1.2 8V |
|
|
B4 to seryjny amor, który wymagałby normalnej sprężyny a nie -40 czy -70. Jeżdżę na B4 (w CC S) - jest idealny a twierdzę tak bo nigdy nie jeździłem na B6 Z innej beczki- kiedyś znajomy (do już teraz) mojego SC włożył na przód amory MTS i seryjną sprężynę, efekt- 3tys km i po amorze |
_________________ CC Sporting '96
SC Sporting '99 1.2 8V
 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 20-07-2012, 17:18
Bolid: Seicento 16v |
|
|
To czemu tak Ci się stało ? Bo sprężyna seryjna czy MTS takie dziadostwo ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
kszy
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 5 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 20-07-2012, 17:21
Bolid: Seicento Sporting 1.2 8V |
|
|
Mi się tak nie stało, stało się to poprzedniemu właścicielowi na szczęście
A stało się tak ponieważ krótszy amortyzator nie pracował w swoim najbardziej optymalnym zakresie tylko w innym zakresie z racji wyższej sprężyny. |
_________________ CC Sporting '96
SC Sporting '99 1.2 8V
 |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 20-07-2012, 17:31
Bolid: sc sporting |
|
|
B6 mamy w rajdowce wiec wiem jak to chodzi
Według mnie po pustym parkingu jeździ się jak gokartem
Niedługo jest czas na wymienne amorków w moim SCS i zastanawiam się mocno co wybrać aby było trochę niżej i twardziej ale znów bez przesady. |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 20-07-2012, 19:23
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Ja właśnie na dniach będę montował Eibach prokit i Kayaba exel gazowy. Mam nadzieje że trochę to wytrzyma i wszystko będzie git . Ma ktoś może albo miał ten zestaw ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
kszy
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 5 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 20-07-2012, 19:28
Bolid: Seicento Sporting 1.2 8V |
|
|
zieluny napisał/a: | Niedługo jest czas na wymienne amorków w moim SCS i zastanawiam się mocno co wybrać aby było trochę niżej i twardziej ale znów bez przesady. |
Ja bym Ci proponował FK 70/50 i PZM-1
Miałem taki zestaw na przodzie i przejeżdżając po monecie to wiedziałem czy to orzeł czy reszka |
_________________ CC Sporting '96
SC Sporting '99 1.2 8V
 |
|
|
|
 |
ar2rek
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
Wysłany: 22-07-2012, 23:31
Bolid: Czarny Abarth |
|
|
zacho napisał/a: | Ja właśnie na dniach będę montował Eibach prokit i Kayaba exel gazowy. Mam nadzieje że trochę to wytrzyma i wszystko będzie git . Ma ktoś może albo miał ten zestaw ? |
Jeżdżę na takim setupie (kilka stron wcześniej pisałem o tym). W tym sezonie mam już większe rozeznanie, pojeździłem i na betonie i na szutrze. Ten zawias to kompromis, na szuter wystarczająco dobry, bo nie za niski i nie za twardy na wyrypy. Na beton mogłoby być bardziej twardo, jednak przy ostrych nawrotach z większą prędkością buda się lekko kołysze i wychyla. Jeździłem sam i z pilotem, oczywiście z pilotem trochę gorzej. Zastanawiam się nie przyciąć tyłu bo sterczy do góry. Jeśli auto ma być użytkowane na co dzień to raczej przeciwwskazań brak.
Znajomy jeździ najprawdopodobniej na tych samych amortyzatorach (tak mówi), ale sprężyny Jamex. Jego zawias to galareta w porównaniu do mojego. |
|
|
|
 |
monias
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 3 Skąd: Ostrów wielkopolski
|
Wysłany: 24-07-2012, 23:01
Bolid: seicento 1.2 |
|
|
mam pytanko, buduję SC do zabawy na torze i gładkich asfaltowych drogach. Chcę go obniżyć do granic możliwości i zastanawiam się w jakie zawieszenie zainwestować? bawić się w super krótkie sprężyny czy od razu gwint? no i jeśli gwint to jaki? |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Pomógł: 37 razy Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
|
|
|
 |
adi25
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-08-2012, 23:31
Bolid: SC PANDA 100HP |
|
|
Włączę się w opiniowanie konfiguracji zawieszeń sc/cc
EIBACH z kyb exel jak najbardziej spox ale amor nowy musi być u mnie swoje wylatały i tył się skończył.
JAMEX z monrou reflex hm na płaskim super nie kładł się w zakrętach rondo 70km/h napadałeś ale już wyryp słabo ZESTAW TAKI NA ULICE
EIBACH z b6 IDEAŁ przejechałem się co prawda nie swoim autem ale na tym zawiasie jest super, tym samym zmotywowany jestem do zakupu takowego. Ale teraz to problem kupić bo nie ma he, póki co mam tył. |
_________________
 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 27-08-2012, 12:54
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Siemka, czy przy zmianie zawieszenia na eibach pro kit 30/30 i KYB gaz ,są jakieś inne wartości dla geometrii kół ? czy ustawia się tak jak seryjne? autem jeżdżę na co dzień, więc nie chce się bawić w jakieś rozbieżności itd. |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
adi25
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-08-2012, 17:17
Bolid: SC PANDA 100HP |
|
|
Ja nic nie robiłem,założyłem i jazda no ale niech inni się wypowiedzą |
_________________
 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 27-08-2012, 19:34
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Tzn,geometrie na pewno trzeba sprawdzić, ale chodzi mi o to czy ustawienia się zmieniają. |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
adi25
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-08-2012, 21:36
Bolid: SC PANDA 100HP |
|
|
Nie ingerujesz w kąty kół lub tym podobne, więc tylko środek ciężkości się zmienia i tylko to się zmienia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Nevada
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-08-2012, 11:52
Bolid: Civic |
|
|
warto ustawić lekko rozbieżnie przód (1mm toe out)- auto chętniej reaguje na ruchy kierownicą, jest wrażenie że układ kierowniczy jest ostrzejszy |
|
|
|
 |
|