FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie do rajdów, kjs'ów, pojeżdzawek
Autor Wiadomość
młody85 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 44
Skąd: Knurów
Wysłany: 13-03-2013, 09:11   
   Bolid: czerwony sportaś


ar2rek

a co możesz polecić sensownego? wiem że b6 najlepiej, ale chyba nie osiągalne i cena na razie nie do ogarniecia dla mnie.
 
 
$iwy 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 34
Skąd: OPR
Wysłany: 13-03-2013, 10:16   
   Bolid: CCS


Ja w tamtym roku bujałem na monroe reflex i eibach'u auto jest twardsze i nie łapie aż takich przechyłów :)
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 13-03-2013, 11:53   
   Bolid: Czarny Abarth


młody85 napisał/a:
ar2rek

a co możesz polecić sensownego? wiem że b6 najlepiej, ale chyba nie osiągalne i cena na razie nie do ogarniecia dla mnie.


jeśli chcesz w miare po taniości, to bym się zastanowił nad przerobieniem standardowych amorów u Barańskiego w Poznaniu (Fabianowo). Koleś bierze 300zł za całość i zrobi twardość jaką będziesz chciał. Poczytaj w necie komentarze, z tego co widziałem, całkiem pozytywne.
 
 
młody85 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 44
Skąd: Knurów
Wysłany: 13-03-2013, 13:01   
   Bolid: czerwony sportaś


okey dzięki bardzo na początek kariery wystarczy a potem będziem szukać B6 :))
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 13-03-2013, 16:10   
   Bolid: Czarny Abarth


młody85 napisał/a:
okey dzięki bardzo na początek kariery wystarczy a potem będziem szukać B6 :))


PZM-1 mozna tez wyrwać w niezłych cenach, na pewno dużo lepsze to niż KYB. Ja postawiłem na KYB i żałowałem.
 
 
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-03-2013, 22:36   
   Bolid: sporting 99'


ar2rek napisał/a:
młody85 napisał/a:
okey dzięki bardzo na początek kariery wystarczy a potem będziem szukać B6 :))


PZM-1 mozna tez wyrwać w niezłych cenach, na pewno dużo lepsze to niż KYB. Ja postawiłem na KYB i żałowałem.


popieram, mam KYB z eibachem, przednie zaczeły się pocić po kilku kjs, a i mega super nie jest.
aczkolwiek różnica w stosunku do oryginalnego bez porównania :twisted:
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 16-03-2013, 20:28   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


A ja też coś o zawieszeniu, ale po kolei. Wrzuciłem do siebie nówki b4 bila i do tego sprężyny ap obniżające 40/30 przy okazji wymieniłem gumy z przodu, miałem też nowe mcphersony, ale te które miałem były w porządku więc nie wymieniałem. Z tyłu wymieniłem tuleje po jakimś czasie bo już był ich czas a także łożysko prawego tylnego koła. W między czasie zrobiłem zbieżność dla świętego spokoju. I drażni mnie jedna rzecz, że auto nie prowadzi się idealnie, tylko tak jakby "delikatnie faluje" i koło 140 150 drga mi tył. Dodam że nic innego nie kwalifikuje się do wymiany bo byłem sprawdzałem i jest bardzo ok;) mam jeszcze zimówki i te z przodu mają szerokość 145 a tył 155, profil ten sam, tak jakoś wyszło. Jakie Wasze zdanie i rady Panowie?

Z góry Dzięki
 
 
$iwy 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 34
Skąd: OPR
Wysłany: 17-03-2013, 09:37   
   Bolid: CCS


Miałem tak kiedyś ale była to wina starych, zmęczonych opon.
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 17-03-2013, 14:30   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


No u mnie zimówki póki co, ale 2 szt są nowe więc sam już nie wiem..
 
 
ajwan 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17-03-2013, 16:06   
   Bolid: 600, 318, 520, 325


Sprawdź ciśnienie w kołach... jeśli nic się nie zmieni, olej do czasu założenia letnich. Jeśli na letnich dalej będzie się tak działo, szukaj innych przyczyn (felerna opona, koła źle wyważone,źle dokręcone łożysko, spieprzona zbieżność, albo może Ci się tylko wydaje że coś się zmieniło po odebraniu auta od mechanika)

PS To jest dział "moto-sport"... gdybyś o tym napisał w "warsztacie" miałbyś już 20 odpowiedzi.
_________________
Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 18-03-2013, 00:44   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


Dzięki Kolego za pomoc, a napisałem tu bo wszystko wymieniłem co trzeba było aż nadto, a tu ludzie mają trochę pojęcia o prowadzeniu auta ;) no własnie problem jest taki, że koła po wymianach łożyska i tulei wyważałem sprawdzałem, ciśnienie sprawdzam na bieżąco, zbieżność robiłem po wymianie zawieszenia, a ten efekt to już od jakiegoś dłuższego czasu czuję. Wymienię opony na letnie i felgi alu ori, zrobię sprawdzenie zbieżności i wtedy się zobaczy. Pzdr
 
 
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-04-2013, 09:33   
   Bolid: sporting 99'


mam zestaw KYB gaz + eibach, chcę skrócić tylne sprezyny o jeden zwój, bo za wysoko trochę.
znalazłem w innym wątku:

yarosz napisał/a:
Cytat:
No widzisz, mi się prowadzi dobrze. Ładnie się trzyma, twardy mega jest ale wybiera jakoś nierówności. Tylko ta dupa za wysoko jest. Czemu zatem nie ciąć? Tylko dlatego że "ludzie tak mówią" ?

[ Dodano: 31-08-2010, 16:42 ]
Springi obcięte o 1 zwój z tyłu. Autko stoi równo i po pierwszych testach dalej trzyma się znakomicie. Dzięki 4Xtrim za postawienie kropki na i Mozna ciąć eibachy!


czy po skróceniu spreżeny może stać się coś z tylnym amorkiem?
ciać górny, czy dolny zwój?
czy takim sciągaczem http://allegro.pl/sciagac...3099252712.html i zwykłą gumówką podołam samemu to wykonać? czy potrzebować bedzie coś jeszcze?
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
zieluny 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Krak
Wysłany: 03-04-2013, 09:36   
   Bolid: sc sporting


Ale t sciagacze sa do sprezyn z przodu. Do tylu nie potrzeba odkrecasz amor i sprezyna robi hoop. Ucinasz i zakladasz
_________________
Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego ;)
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 03-04-2013, 11:28   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


dokladnie tak - na tył zadnych sciagaczy nie potrzebujesz... nie wiem jak jest w twoich springach ale teoretycznie tnie sie zwoje zageszczone. przynajmniej ja zawsze tak robie. szlifierka katowa jak posiadasz i lecisz bo zwykłym brzeszczotem sie troche narobisz ;D
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
ajwan 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 05-04-2013, 01:12   
   Bolid: 600, 318, 520, 325


A coz amorkiem po obcięciu sprężyny?

Mam eibacha z tym ze tylne nie sa progresywne spotkaliscie się z czyms takim (nr na opakowaniu E3029-140 a na sprężynach 3011)
_________________
Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum